GARANȚIE PRODUSE
●
Nazareth Impex Prodcom SRL oferă bon fiscal,
factură fiscală și garanție produselor comercializate prin intermediul
site-ului nazarethpieseauto.ro, în conformitate cu legislația
României și a Uniunii Europene în vigoare. Garanția acoperă defectele de
material sau de fabricație, iar produsele care vor prezenta acest tip de
defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi
conform legii sau va fi restituită valoarea piesei.
●
Garanția legală se oferă în conformitate cu
prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile
asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează,
ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele
legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.
●
Produsele comercializate de către SC NAZARETH
IMPEX PRODCOM SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform
cataloagelor și listelor editate de către
producători.
● La orice
reclamație, în perioada de garanție, se va răspunde în termen de cel mult 15
zile calendaristice de la data sosirii piesei la depozitul central al firmei Sc
Nazareth Impex Prodcom SRL. În cazul în care nu se poate evalua reclamația în
cadrul echipei tehnice a societății și este necesară efectuarea expertizei de
către un specialist sau de către firma producătoare, ne rezervăm dreptul de a
da răspuns după primirea rezultatului din partea specialistului sau al
producătorului, fapt care poate depăși cele 30 de zile menționate inițial.
Termene de garanție
Piesele de folosință îndelungată beneficiază de un termen mediu de garanție de 24 luni, începând cu data înscrisă pe factură.
Piesele auto de folosință îndelungată sunt: acumulatorii, anvelopele, alarmele auto, arcurile și amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de eșapament, farurile și stopurile, pompele, piesele de motor etc.
Veti avea garantie
Documente
care trebuie să însoțească piesa deteriorată în perioada de garanție:
●
Copie după factura de achiziție și a bonului
fiscal.
●
Copie după cartea de identitate sau
certificatul de înmatriculare al autovehiculului.
● Dovada
montării piesei într-un service autorizat (deviz de montaj, factura fiscală de
la service-ul în cauză și autorizația RAR a service-ului).
În
cazul în care expediați piesa/piesele prin curier vă rugăm să ne comunicați și
în scris la vanzari@nazarethpieseauto.ro data la care ați predat piesa/piesele
curierului și numărul de expediție(AWB)
În
cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci
trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese,
placă+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă
defectul provine numai de la rulment).
Nazarethpieseauto.ro NU acorda garanție în următoarele situații:
•
NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă nu aveți posibilitatea să prezentați în ORIGINAL sau
Copie Legalizată următoarele documente semnate și completate de unitatea
emitentă – Factura de achiziție, Certificatul de Garanție, Factura de montaj,
Devizul de montaj si autorizatie de functionare RAR a service-ului.
•
NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele
pentru care a fost fabricată.
•
NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă defectul a apărut în urma suprasolicitării sau
întreținerii incorecte a autovehiculului.
•
NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă piesa prezintă urme de lovituri externe și este
deformată sau îndoită.
•
NU SE ACORDĂ GARANȚIE dacă defectul provine datorită unor factori externi
(lovituri, fenomene ale naturii, etc).
Excepții ale garanției:
- Pentru acumulatorii auto termenul
de garanție diferă în funcție de producătorul acestora. Garanția acumulatorilor
se validează prin intermediul service-urilor agreate de producatori, după
procedura menționată în certificatul de garanție.
- Pentru anumite piese de schimb de
origine (OE) procedura de acordare a garanției este specifică fiecărui
producător fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la
cel mai apropiat dealer al importatorului, pentru constatarea defectului,
garanția putând fi preluată de rețeaua importatorului.
- În cazul în care reclamați un produs de origine în garanție vă rugăm sa ne
comunicați acest aspect în scris la vanzari@nazarethpieseauto.ro
pentru a vă indica pașii.
- În cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factură achiziție filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au schimbat: compresorul, filtrul uscător și supapa de expansiune, iar instalatia de aer conditionat a fost curățată.